Τρίτη 7 Σεπτεμβρίου 2010

Ο καθένας έχει τις ευθύνες του.


Πολύς ο λόγος για τα χρέη που πνίγουν το δήμο Ναυπάκτου.Τώρα που πλησιάζουν και οι εκλογές θεωρώ ότι πάνω σ' αυτό το πεδίο θα επικεντρωθεί περισσότερο
 η διαμάχη ανάμεσα στους συνδυασμούς.Θα δούμε πολλές φορές τους υποψηφίους με κομπιουτεράκια στα χέρια να μας αναλύουν το τι εισπράξαμε,τι χαλάσαμε,τι μας απέμεινε.Θεωρώ και 'γω με τη σειρά μου τα οικονομικά του δήμου μου σαν πρώτης προτεραιότητας ζήτημα γιατί πολύ απλά αν είσαι άφραγκος δεν κάνεις τίποτα.Και το χειρότερο αν χρεώνεσαι,υποθηκεύει τους επόμενους.Στο πρόβλημα αυτό πιστεύω ότι μερίδιο στην αποτυχία έχουν όλοι όσοι πέρασαν,έκατσαν,έφυγαν και επιδιώκουν να ξανάρθουν.Με τον ένα ή άλλο τρόπο όλοι τους, υποθήκευσαν το μέλλον μας,τον τόπο μας,τα όνειρά μας.Η δημιουργική λογιστική είναι  εδώ και την ερμηνεύει ο καθένας κατά το δοκούν.Τα 7 εκατομμύρια που αγγίζει το χρέος του ο δήμος Ναυπάκτου ένα είναι σίγουρο.Ότι δεν έγινε χθες,δεν προέκυψε από παρθενογένεση ξαφνικά αλλά είναι αποτέλεσμα κακής διαχείρισης,αποτέλεσμα χρόνων.Και σ' αυτό έχουν ευθύνες όλοι τους.Εγώ αυτό έχω να πω για να' μαι ακριβοδίκαιος με όλους γιατί όλους τους γνωρίζω,με όλους λέω καλημέρα και θα ήθελα να είμαι σε ίση απόσταση απ'ολους

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου