Πέμπτη 11 Νοεμβρίου 2010

Ο Κ.Κονίδας στο ραδιόφωνο του LEPANTO.

...και στην εκπομπή''Διαγωγή κοσμία''.


Το αποτέλεσμα δεν ήταν το αναμενόμενο.


Αργήσαμε να μπούμε στον εκλογικό στίβο.

Το ΠΑΣΟΚ στήριξε τον κ.Μπουλέ.Είχα και εγώ στελέχη του ΠΑΣΟΚ αλλά η στήριξη ήρθε στον κ.Μπουλέ.Αφήνουμε ελεύθερους του πολίτες να ψηφίσουν αυτόν που θεωρούν καλύτερο για τη Ναυπακτία.Ο κ.Παπαθανάσης είναι μια αποτυχημένη επιλογή.Για τον κ.Μπουλέ θα ρωτήσω τους συνεργάτες μου στην Πυλλήνη  και θα αποφασίσω.Σκέφτομαι να αποσυρθώ από τα κοινά της Ναυπάκτου.Θα παραδώσω τη θέση μου ως δημοτικού συμβούλου.Η απόφαση ίσως και την επόμενη εβδομάδα.Εκφράζω την πικρία μου για την μη προβολή μου από τα μέσα ενημέρωσης.

4 σχόλια:

  1. Αγαπητέ Κώστα, για ποιά στήριξη ΠΑΣΟΚ προς τον Μπουλέ μιλάς ? Μήπως τα έχεις μπερδέψει λίγο ? Τότε γιατί εμένα μου είπαν να ψηφίσω Κατσιφάρα (Νάνση) και Κονίδα ?? Μιλάς για την κ. Γιαννακά και τον κ. Κουρουμπλή , που έκαναν δήλωση τώρα ? Για τη δεύτερη Κυριακή ? Απλά τώρα θέλουν να καρπωθούν απο την σίγουρη νίκη του Μπουλέ. Όμως μην κάνουν το λάθος και εμφανιστούν το βράδυ της Κυριακής στο εκλογικό του Μπούλέ, διότι τους περιμένει άγριο κράξιμο !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αυτό με το τριπλουν και το απλουν που είπε ουσιαστικά σήμαινε ότι θα στηρίξει Παπαθανάση , εκδικητικά για αυτό που του είχαν κάνει την προηγούμενη φορά οι του Νταουσάνη.

    Λάθος του , αλλά και η προσωπική πίκρα λογικά.

    Το κακό είναι ότι όλα αυτά τα πληρώνουμε όλοι που θα αναγκαστούμε να έχουμε δήμαρχο το σάκη και δημοτική αρχή το τσίρκο του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κώστα μαζί σου, όποια απόφαση και να πάρεις.-

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Έτσι...να φάτε τα μουστάκια σας...και επειδή δεν έχετε ότι φάτε ..να το φάτε απο του Μπουλέ...Να τον δώ αντιπολίτευση και τι στον κόσμο ..η αποθέωση του επαρχιώτικου πολιτικαντισμού να κοιτάει απο χαμηλά ένα ΤΙΠΟΤΑ που αποτελειώνει την ΕΠΑΧΤΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή